Lejeune Association Management sluit overeenkomst met websitebouwer Kittyhawk

Remco van Buren (links) van Kittyhawk en directeur Jules Lejeune
11-03-2013 

Lejeune Association Management heeft een overeenkomst gesloten met online marketing en communicatiebureau Kittyhawk. Samen met Kittyhawk heeft Lejeune  een masterwebsite laten bouwen waarin de functionaliteiten en widgets zijn opgenomen die voldoen aan de behoeften en wensen van bij Lejeune aangesloten brancheorganisaties. De 14 organisaties die gebruik gaan maken van deze collectieve faciliteit krijgen hiermee behalve een aanzienlijk kostenvoordeel, de beschikking over een open source platform met de functionaliteiten uit de nieuwste generatie internettechnologie (‘Web 2.0’).

Niet alleen heeft het internet de leidende rol van conventionele verenigingsmedia overgenomen, ook biedt het de mogelijkheid om de verenigingswebsite om te vormen van een ‘passief’ informatieplatform tot een actief medium voor informatievergaring, kennisdeling en interactie tussen leden.

Lejeune verwacht het nieuwe platform in het tweede kwartaal van 2013 live te hebben.