Contentmarketing voor brancheorganisaties – kans in de “Race for Relevance”

contentmarketing
20-11-2012 

Het onderwerp contentmarketing staat volop in de belangstelling en is ook voor branche- en beroepsorganisaties zeer relevant.

Verenigingen deden al aan contentmarketing voordat het begrip werd geïntroduceerd. Denk bijvoorbeeld aan het op inhoud onder de aandacht brengen van standpunten. Misschien zijn verenigingen en belangenorganisaties wel de uitvinders van contentmarketing!

Die gedachte werpt ook vervolgvragen op. Hoe staat het vandaag de dag met de inzet van contentmarketing in verenigingsland? Hebben we nog steeds een echte voorsprong op dit onderwerp of hebben we door onze vroege ervaring juist een remmende voorsprong?

Met de exponentiële groei van met name online media groeit het belang en is het zinvol om de aanpak hernieuwd voor uw organisatie vorm te geven.

Download het pdf document en lees wat content marketing voor u kan betekenen. U kunt de uitgebreide versie van de zeer informatieve over content marketing opvragen bij Lisanne Lejeune, llejeune@lejeune.nl.